Διάβασα όλο το παρακάτω σχόλιο και θα προσπαθήσω να απλοποιήσω λίγο τα πράγματα λέγοντας τη γνώμη μου. Η ταινία είναι ότι να ναι, έχουν μπερδέψει σεξ, θρησκεία, διαφθορά, πανδημία με αποτέλεσμα όλα να έχουν μπει σε ένα μίξερ και να μην ξέρεις στο τέλος ποιο ήταν τ όλο νόημα. Η Virginie Efira και η Δάφνη Πατακιά είναι συνεχώς γυμνές και επιδίδονται σε ερωτικές πράξεις. Η κεντρική ηρωίδα Benedetta μία είναι διάβολος, μία είναι αγία, μία Ζαν νταρκ και στο τέλος κάνεις δεν καταλαβαίνει τι από όλα αυτά ήταν. Η ταινία ξεκίνα καλά αλλά καθώς προχωράει προστίθονται πολλά πράγματα που αποπροσανατολίζουν τον θεατή και το τέλος είναι τραγικό καθώς μαθαίνουμε τι τελικά απέγινε η benetton σε 4 γραμμές κειμένου αφού έχουμε δει επί δύο και κάτι ώρες ένα σωρό ασήμαντες λεπτομέρειες. Συνολικά δεν θα την έλεγα ούτε καν μέτρια
Ο Ολλανδός Paul Verhoeven επιβεβαιώνει ότι είναι ένας λαμπρός σκηνοθέτης της εποχής μας. Αυτή η ταινία περιγράφει τα δυνατά συναισθήματα, για το πάθος που μας έχει δώσει η φύση. Δεν πρέπει να το κρύβουμε, αυτή είναι η φύση μας. Επίσης αυτή η ταινία έχει να κάνει με το πώς μπορείς εύκολα να χειραγωγήσεις τους ανθρώπους με τη βοήθεια της θρησκείας, πώς κάποιος βγάζει πολλά χρήματα με τη βοήθεια της θρησκείας. Ο Paul Verhoeven μας έδειξε ότι ακόμη και στα μοναστήρια δεν υπάρχουν ιδανικοί άγιοι. Η ταινία δεν προσπαθεί να γελοιοποιήσει τη θρησκεία, προσπαθεί να μας δείξει ότι ανέντιμα πράγματα συμβαίνουν και στα μοναστήρια και ότι είναι αδύνατο να κρύψουμε το ανθρώπινο πάθος, γιατί είναι αναπόσπαστο κομμάτι μας. Φανταστικές ερμηνείες από την Virginie Efira ως την αξιοσέβαστη μοναχή, τη Δάφνη Πατακιά ως την ευάλωτη αγρότισσα Bartolomea και τη Σάρλοτ Ράμπλινγκ ως τη ανώτερη Μητέρα Felicita
Βαθμολογήστε την ταινία!