Υπόθεση: Ο Μάικλ Μέισον, ένα κλεφτρόνι που ζει στο Παρίσι, κλέβει μια τσάντα που έχει μέσα ένα αρκουδάκι. Το παιχνίδι όμως περιέχει μια βόμβα, η οποία λίγο αργότερα εκρήγνυται σκοτώνοντας 4 ανθρώπους. Από τις κάμερες ασφαλείας αποκαλύπτεται στη γαλλική αστυνομία το πρόσωπο του Μέισον, ο οποίος θεωρείται πλέον τρομοκράτης. Την αληθινή ιστορία πίσω από τη βόμβα θα προσπαθήσει να ανακαλύψει ένας πράκτορας της CIA, η οποία φαίνεται να φτάνει μέχρι τα κυβερνητικά στρώματα
Πρώτον, αυτή η ταινία μοιάζει με μια παραγωγή του εργοστασίου σκουπιδιών της Europacorp. Θα σκεφτόμουν τον Pierre Morel ή τον Louis Leterrier ως σκηνοθέτες. Ναι, μοιάζει πολύ με ένα TAKEN ή άλλα σκουπίδια από το άλλο εργοστάσιο των σκουπιδιών του Besson, όλες αυτές οι ταινίες δράσης με Αμερικανούς ηθοποιούς και διαδραματίζονται στο Παρίσι. Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, Η Μέρα της Βαστίλης είναι μια ταινία Β κατηγορίας που λόγω marketing εκτινάχθηκε σε βαθμό Α. Μου άρεσε το σχέδιο των απατεώνων αστυνομικών, είχε τη δυνατότητα να είναι μια υπέροχη ταινία από αυτό το γεγονός, μόνο από αυτό. Αλλά τα υπόλοιπα ξεχνιούνται αμέσως, η ερμηνεία και η σκηνοθεσία είναι απαίσια. Η σκηνή απόδρασης από το αστυνομικό φορτηγό είναι πολύ κοντά σε μια αντίστοιχη της σειράς Hannibal. Και η ληστεία μοιάζει με αυτή στο DIE HARD 3... θα μπορούσε να ήταν καλύτερο, και γενικά νομίζω ότι το Europacorp του Besson θα μπορούσε να ήταν καλύτερο. Καλύτερο προϊόν αν και σκουπίδι. Όπως και να χει παραμένει μια κακή προσπάθεια και η θέαση του χάσιμο πολύτιμου χρόνου.
Βαθμολογήστε την ταινία!