Η Disney έχει ειδικότητα στο να καταστρέφει αυθεντικές ιστορίες όπως αυτή εδώ, το κάνει όμως με έναν μεγαλειώδη τρόπο. Η τρισδιάστατη αναπαράσταση των χωρών και τα οπτικά εφέ αποδίδουν τέλεια όλα τα σκηνικά της ταινίας ενώ οι χώροι, η διακόσμηση και τα ενδύματα των ηθοποιών είναι σχεδόν παραμυθένια. Εκεί που τα πράγματα όμως δεν είναι καλά είναι η έντονη παραποίηση του παραμυθιού,...
Η ταινία είναι μοναδική από πολλές απόψεις. Ο διάλογος είναι συγκρίσιμος με το Κοινωνικό Δίκτυο στην πολυπλοκότητα και την απόδοση, η υποκριτική ήταν εξαιρετική (δεν άξιζε Όσκαρ αλλά έκανε τη δουλειά πολύ καλά), Μουσική / Ήχος ήταν πολύ ευχάριστα και μοναδικά, η σκηνοθεσία ήταν υπέροχη, αλλά το μοντάζ ήταν το καλύτερο και σίγουρα έπρεπε να προταθεί για Όσκαρ. Μεγάλα ονόματα οι δύο...
Μαέστρο (2022)
Το Maestro είναι αναμφίβολα η καλύτερη ελληνική παραγωγή των τελευταίων ετών, αλλά ο πήχης είναι ακόμα πολύ πολύ χαμηλά. Το πραγματικό ερώτημα είναι: Χρειάζεται πραγματικά να υπάρχει στο Netflix; Μπορεί να ανταγωνιστεί άλλες παρόμοιες σειρές; Μπορεί να ενδιαφέρει το ευρύτερο κοινό εκτός Ελλάδας; Πιστεύω ότι η απάντηση σε όλα αυτά είναι ένα ηχηρό ναι. Βρίσκεται σε ένα όμορφο νησί...