Ποιος θα πίστευε ότι οι σκηνές δύο ελαφιών, που κινούνται αργά μέσα από ένα χιονισμένο δάσος, θα μπορούσαν να είναι τόσο σημαντικές; Εκτός από τα όμορφα πλάνα της φύσης, υπάρχει ένα ιδιαίτερο νόημα σε αυτές, όταν αποδεικνύεται ότι και οι δύο πρωταγωνιστές ονειρεύονται οτι είναι ελάφια. Αυτή είναι η μαγεία του κινηματογράφου: να δίνει στις εικόνες ένα βαθύτερο συναισθηματικό νόημα...
Δεν κατάλαβα τι ήθελε να πει ο σκηνοθέτης με αυτήν την ταινία, γιατί τίποτα δεν φτάνει στο τέλος του. Το θέμα και η ιδέα είναι καλά, ωστόσο δεν μου άρεσε ο τρόπος με τον οποίο η ιστορία αναπτύσσεται: οι χαρακτήρες δεν είναι καλά οριοθετημένοι και τα συμπεράσματα ασαφή. Η σχέση της Emma Thompson και του αγοριού που πάσχει από λευχαιμία είναι κι αυτή ασαφής, όπως φαίνεται να είναι...
Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες (2014)
Το ψηφιακό στίγμα του Ridley Scott για το βιβλικό έπος έγινε πρωτοσέλιδα to 2014, όταν ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για ρατσισμό για την χρήση λευκών δυτικών ηθοποιών στους κύριους ρόλους μιας ιστορίας από τη Μέση Ανατολή / Βόρεια Αφρική. Ο Scott απάντησε δηλώνοντας ότι αυτό ήταν θέμα οικονομικής αναγκαιότητας, επιμένοντας ότι δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ταινία αν είχαν πρωταγωνιστήσει...