Καλή. Καλή η Κέιτ Γουίνσλετ, καλός ο Μπρόλιν, συγκινητική η ιστορία και πολύ ρομαντική μπορώ να πω, ρεαλιστικό το τέλος επίσης. "Κλειστό" το σενάριο, διαδραματίζεται το μεγαλύτερο μέρος του μέσα σ ένα σπίτι, και βασίζεται στο ερωτικό παιχνίδι μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών. Η Γουίνσλετ προσπαθήσει να ισορροπήσει τους ρόλους μητέρα-γυναίκα, ο Μπρόλιν να ισορροπήσει το "καλό παιδί"-κατάδικος....
Ο Ολλανδός Paul Verhoeven επιβεβαιώνει ότι είναι ένας λαμπρός σκηνοθέτης της εποχής μας. Αυτή η ταινία περιγράφει τα δυνατά συναισθήματα, για το πάθος που μας έχει δώσει η φύση. Δεν πρέπει να το κρύβουμε, αυτή είναι η φύση μας. Επίσης αυτή η ταινία έχει να κάνει με το πώς μπορείς εύκολα να χειραγωγήσεις τους ανθρώπους με τη βοήθεια της θρησκείας, πώς κάποιος βγάζει πολλά χρήματα...
Το Παιχνίδι Του Δολοφόνου (2017)
Ο φτωχός παλιός καλός Al Pacino έχει περάσει την εποχή που μεσουρανούσε και ο Karl Urban δεν πάει παρακάτω. Η υποκριτική ήταν οριακά αποδεκτή, η ιστορία ήταν πεζή, χωρίς αγωνία και όχι πολύ έξυπνη αν και προσπάθησε τόσο σκληρά να είναι ... ω, και το τέλος - εδώ τι να πούμε - αλλά ο σκηνοθέτης έχει προφανώς αυταπάτες μεγαλοπρέπειας αν νομίζει ότι θα υπάρξει ένα Το Παιχνίδι του Δολοφόνου...