Το Δεκα Δολοφονοι για τον Ντετεκτιβ Μαρλοου είναι μια μεγάλη γιορτή της απόλυτης πρωτοτυπίας του Ρόμπερτ Μίτσαμ. Αναγγέλλει επίσης την άφιξη του Ντικ Ρίτσαρντς ως υποσχόμενου νέου αμερικανικού σκηνοθέτη. Την ημέρα που το είδα, βρήκα τον εαυτό μου να περιγράφει ατάκες από σκηνές σε φίλους Είναι πράγματι, η πιο υποβλητική από όλες τις αστυνομικές ταινίες που γυρίστηκαν αυτή την εποχή...
Σίγουρα, αυτή η ταινία έχει μια καινοτομία. Η άποψη των πραγμάτων του διοικητή του τανκ και το κλειστοφοβικό εσωτερικό του άρματος. Αλλά αυτό είναι όλο. Δεν υπάρχει ουσιαστική ανάπτυξη χαρακτήρων και καμία αλλαγή σκηνής. Το βασικό μήνυμα είναι ο πόλεμος είναι η κόλαση, αλλά αυτό το έχουμε δει πολλές φορές πριν. Ουσιαστικά, είναι 90 λεπτά διαφόρων σκηνών βρώμικων ανδρών που παραπονιούνται,...
Μετά την Επόμενη Μέρα (2004)
Τα πρώτα 50 λεπτά αυτής της δίωρης ταινίας έχουν αρκετά ενδιαφέροντα σημεία όπου κυριαρχούν τα ειδικά εφέ. Βλέπουμε κάθε είδους ακραίων καιρικών καταστροφών που είναι εξαιρετικά δραματικά και εντυπωσιακά - ειδικά για το 2004 - ακόμα κι αν δεν έχουν νόημα. Μετά από τη χιονοθύελλα και το ψύχος, η ταινία καταλήγει σε μια ιστορία ειδυλλίου και επιβίωσης δύο εφήβων που παίζουν οι Jake...