Αυτή θα μπορούσε να ήταν μια πραγματικά στιβαρή ταινία δράσης - σίγουρα είχε αξιοπρεπή προϋπολογισμό και ένα δυνατό πρωταγωνιστή (μιλάω για τον Ντένζελ γιατί ο Κρις Πάιν ήταν ανέκαθεν ένα τίποτα ως ηθοποιός) - αλλά το κουραστικό σενάριο κατακλύζει τη δράση με περιττές τεχνικές λεπτομέρειες και βαρετή ανάπτυξη χαρακτήρων, ενώ το σκηνοθετικό σήμα κατατεθέν στυλ του Scott - φρενήρης...
Η σύνοψη αυτής της ταινίας δεν θα μπορούσε να είναι πιο παραπλανητική. Στη πραγματικότητα δεν πρόκειται για «ένα ταξίδι για να βρει χρυσό στη μη χαρτογραφημένη ζούγκλα της Ινδονησίας», όπως δηλώνει η περίληψη. Μοιάζει περισσότερο με ένα δράμα που εξελίσεται σε γραφεία στη μεγάλη πόλη, δείχνοντας μόνο σποραδικές σκηνές πραγματικής αναζήτησης χρυσού. Έχει εντελώς εσφαλμένη εστίαση...
Η Πιο Σκοτεινή Ώρα (2017)
Ο Γκάρι Όλντμαν είναι ένας από τους πιο σοβαρά δυνατούς ηθοποιούς της 7ης τέχνης και επιτέλους μετά από 35 χρόνια καριέρας στον κινηματογράφο κερδίζει το πρώτο του Όσκαρ σε αυτή τη ταινία. Αν ήταν στο χέρι μου βέβαια, θα του το έδινα τριάντα χρόνια πριν, στην αξέχαστη ερμηνεία του στο Λεόν, το αριστούργημα του Λικ Μπεσόν. Δε θα έλεγα το ίδιο και για το Η Πιο Σκοτεινή Ώρα, το οποίο...