Η τελευταία ταινία του Γιώργου Λάνθιμου είναι παρανοική με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και εξαιρετικά άτακτη, αλλά με άφησε κάπως ψυχρό. Η Έμα Στόουν υποδύεται το τέρας του Φρανκενστάιν της ταινίας, μια γυναίκα που θέλει ανεξαρτησία και ελευθερία, σεξουαλικά αλλά και γενικά, χωρίς να χρειάζεται να ζήσει τη ζωή της με κανόνες που έχουν θεσπίσει οι άνδρες. Είναι μια δυνατή και περήφανη...
Τίποτα ιδιαίτερο, μια από τα ίδια. Πρώην κατάδικος, FBI, κλεμμένα χρήματα, απαγωγή της κόρης του πρωταγωνιστή κτλ. Τίποτα που δεν έχουμε ήδη δει, σε μία μάλλον κακή εκτέλεση από τον Νίκολας Κέιτζ σε μια ανύπαρκτη υπόθεση που μοιάζει τόσο πολύ με τη σειρά Taken με τον Λίαμ Νίσον. Αν μπορούμε να δούμε κάτι θετικό, αυτό είναι οι ρόλοι των Ντάνι Χιούστον και Sami Gayle (στα 16 της όταν...
Μαέστρο (2022)
Το Maestro είναι αναμφίβολα η καλύτερη ελληνική παραγωγή των τελευταίων ετών, αλλά ο πήχης είναι ακόμα πολύ πολύ χαμηλά. Το πραγματικό ερώτημα είναι: Χρειάζεται πραγματικά να υπάρχει στο Netflix; Μπορεί να ανταγωνιστεί άλλες παρόμοιες σειρές; Μπορεί να ενδιαφέρει το ευρύτερο κοινό εκτός Ελλάδας; Πιστεύω ότι η απάντηση σε όλα αυτά είναι ένα ηχηρό ναι. Βρίσκεται σε ένα όμορφο νησί...