Η ταινία είναι μοναδική από πολλές απόψεις. Ο διάλογος είναι συγκρίσιμος με το Κοινωνικό Δίκτυο στην πολυπλοκότητα και την απόδοση, η υποκριτική ήταν εξαιρετική (δεν άξιζε Όσκαρ αλλά έκανε τη δουλειά πολύ καλά), Μουσική / Ήχος ήταν πολύ ευχάριστα και μοναδικά, η σκηνοθεσία ήταν υπέροχη, αλλά το μοντάζ ήταν το καλύτερο και σίγουρα έπρεπε να προταθεί για Όσκαρ. Μεγάλα ονόματα οι δύο...
Το AFTER ξεκινά την ημέρα που η Τέσα Γιανγκ (Josephine Langford) εγκαταλείπει το σπίτι για το κολέγιο. Η μητέρα της, η Κάρολ (Selma Blair), παλεύει να την μεταπείσει, ειδικά όταν συναντά τη συγκάτοικο της κόρης της, αλλά καθησυχάζεται καθώς η Τέσα ήταν πάντα υπεύθυνη και εργατική. Η Τέσα έχει επίσης το ίδιο αγόρι από τότε που ήταν παιδί - αλλά αυτό αλλάζει όταν συναντά τον όμορφο,...
Ο Επιβάτης (2018)
Βλέποντας το "Ο Επιβάτης", σκέφτηκα ότι ήταν δελεαστικό καθώς ξεκίνησε πολλά υποσχόμενα και είχε πολλά καλά στοιχεία. Αλλά και ότι ήταν κάτι σαν ανώμαλο ταξίδι καθώς το τρένο εκτροχιάζεται μαζί με το σενάριο στην τρίτη πράξη. Μοιάζει πολύ με το «Non-Stop» (εκτός από το οτι βρισκόμαστε σε τρένο και όχι σε αεροπλάνο), με το οποίο έχουν γίνει συγκρίσεις και τα πλεονεκτήματα και τα...