Η αλήθεια είναι ότι έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στα γραφικά, τα οποία είναι πολύ αληθοφανή. Εκτός ίσως από τη σκηνή του Τζόνσον και της γυναίκας του μέσα στο φουσκωτό στο πλημμυρισμένο Σαν Φρανσίσκο, όπου φαίνεται η ένθεση των χαρακτήρων στη σκηνή. Εκτός από αυτό, δεν υπάρχει κινηματογραφικά τίποτα άλλο να προσέξουμε, καθώς σενάριο, πλοκή, ηθοποιία είναι παντελώς αδιάφορα
Η ταινία ήρθε από το πουθενά. Ο σκηνοθέτης, ο Fisher Stevens, είχε μόνο μία αξιόλογη δουλειά στο ενεργητικό του, το "Just a Kiss" του 2002. Είναι περισσότερο γνωστός ως ηθοποιός και παραγωγός του βραβευμένου με Όσκαρ ντοκιμαντέρ The Cove. Και ο σεναριογράφος, Ο Noah Haidle, ήταν στην αρχή της καριέρας του. Αυτοί οι δύο συντελεστές βλέπουν κάθε σκηνή ως ευκαιρία να προσθέσουν χρώμα,...
Στα Όρια του Αύριο (2014)
Από που να αρχίσω...καταρχάς, το σενάριο είναι κλεμμένο. Όλα περιστρέφονται γύρω από το γεγονός οτι ο Κρουζ ξαναζεί συνεχώς την ίδια μέρα. Σας θυμίζει κάτι; Οπωσδήποτε θυμίζει κάτι στους παλιότερους: το εξαιρετικό "Η Μέρα της Μαρμότας", που βραβεύτηκε από τη Βρετανική Ακαδημία Κινηματογράφου για το πρωτότυπο σενάριο της. Για τον Τομ Κρουζ τι να λέμε τώρα...αν και είναι ατυχής επιλογή...