Το ψηφιακό στίγμα του Ridley Scott για το βιβλικό έπος έγινε πρωτοσέλιδα to 2014, όταν ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για ρατσισμό για την χρήση λευκών δυτικών ηθοποιών στους κύριους ρόλους μιας ιστορίας από τη Μέση Ανατολή / Βόρεια Αφρική. Ο Scott απάντησε δηλώνοντας ότι αυτό ήταν θέμα οικονομικής αναγκαιότητας, επιμένοντας ότι δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ταινία αν είχαν πρωταγωνιστήσει...
Όλες οι υποψηφιότητες σε μία ταινία! Χωρίς μεγάλα ερμηνευτικά ονόματα και σούπερ ειδικά εφέ, μια πολύ πρωτότυπη και όμορφη ιστορία σε συνδυασμό με μια επίσης όμορφη και πρωτότυπη σκηνοθεσία, μας παρουσιάζουν τη παράξενη σχέση μιας μουγγής γυναίκας κι ενός ανθρωπόμορφου πλάσματος. Ο Μάικλ Σάνον ξεχωρίζει καθαρά από τους υπόλοιπους με τον έντονα ψυχωτικό χαρακτήρα ενώ η όχι διάσημη...
Στα Όρια του Αύριο (2014)
Από που να αρχίσω...καταρχάς, το σενάριο είναι κλεμμένο. Όλα περιστρέφονται γύρω από το γεγονός οτι ο Κρουζ ξαναζεί συνεχώς την ίδια μέρα. Σας θυμίζει κάτι; Οπωσδήποτε θυμίζει κάτι στους παλιότερους: το εξαιρετικό "Η Μέρα της Μαρμότας", που βραβεύτηκε από τη Βρετανική Ακαδημία Κινηματογράφου για το πρωτότυπο σενάριο της. Για τον Τομ Κρουζ τι να λέμε τώρα...αν και είναι ατυχής επιλογή...