Προφανώς ο τίτλος παραπέμπει στο γνωστό σύνδρομο της Στοκχόλμης όπου τα θύματα απαγωγών αναπτύσσουν κάποια συμπάθεια προς τους απαγωγείς τους. Δεν μπορώ να πω ότι η ταινία ήταν κακή αλλά είχε κάποια λογικά κενά και κυρίως το ερώτημα πως δεν βρήκε κάποιο τρόπο η Τερέζα πάλμερ να διαφύγει από το σπίτι στο οποίο ήταν περιορισμένη, καθώς και το όχι τόσο ξεκάθαρο τέλος του απαγωγέα....
Βλέποντας αυτή τη ταινία, αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι οτι η αστυνομία (σε όλον τον κόσμο) δεν επιτρέπει ποτέ να συμβεί μια ληστεία (ή οποιοδήποτε έγκλημα), αν γνωρίζει εκ των προτέρων οτι θα συμβεί. Κι αυτό γιατί σκοπός της είναι να αποτρέψει το έγκλημα και όχι να επιτρέψει να συμβεί ο έγκλημα για να έχει στοιχεία να συλλάβει τους εγκληματίες. Συγκεκριμένα σε αυτήν...
Η Μέρα της Βαστίλης (2016)
Πρώτον, αυτή η ταινία μοιάζει με μια παραγωγή του εργοστασίου σκουπιδιών της Europacorp. Θα σκεφτόμουν τον Pierre Morel ή τον Louis Leterrier ως σκηνοθέτες. Ναι, μοιάζει πολύ με ένα TAKEN ή άλλα σκουπίδια από το άλλο εργοστάσιο των σκουπιδιών του Besson, όλες αυτές οι ταινίες δράσης με Αμερικανούς ηθοποιούς και διαδραματίζονται στο Παρίσι. Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, Η Μέρα της...