Η ταινία ξεκινά καλά, με ένα θέμα όχι πρωτότυπο, αλλά ίσως το πρώτο στον ευρύτερο ελληνικό κινηματογράφο. Η ιστορία συνηθισμένη (όπως στο Επίθεση στη Γουόλ Στριτ) με μια κατάσταση ομηρίας και τέλος μάλλον προβλέψιμο και ατυχές. Η ατμόσφαιρα είναι καλή και οι προσδοκίες του τηλεθεατή είναι πολλές, αλλά κρατάν λίγο. Η εμφάνιση της αστυνομίας σηματοδοτεί για μένα το ουσιαστικό τέλος...
Όσο εξαιρετικά παίζουν οι Μπενίσιο ντελ Τόρο και Τζος Μπρόλιν, τόσο απογοητευτικά παίζει η Έμιλι Μπλαντ στον ρόλο μιας συνεχώς αγχωτικής και δύστροπης πράκτορας του FBI. Αν και απ ότι φαίνεται πρωταγωνιστεί, είναι παντελώς αδιάφορη, σαν να μην υπάρχει στη ταινία. Δε νομίζω οτι φταίει ο ρόλος, ήταν μάλλον κακή η επιλογή της για το casting. Κατά τα άλλα η ταινία έχει αρκετή βία και...
Και Ο Θεός Έπλασε τη Γυναίκα (1956)
Αυτή ήταν η ταινία που παρουσίασε την Brigitte Bardot ως το σεξ σύμβολο της δεκαετίας του '50 και του '60 στον ρόλο της έφηβης Juliette. Και αυτή είναι πραγματικά μια ταινία για μια γυναίκα. Γεμίζει την οθόνη καθ' όλη τη διάρκεια της προβολής με την υπέροχη και γενναιόδωρη ανατομία της αλλά και με τον τρόπο της να χαμογελά, να μιλάει, να περπατά και να χορεύει, προβάλλοντας επιπλέον...