Προφανώς ο τίτλος παραπέμπει στο γνωστό σύνδρομο της Στοκχόλμης όπου τα θύματα απαγωγών αναπτύσσουν κάποια συμπάθεια προς τους απαγωγείς τους. Δεν μπορώ να πω ότι η ταινία ήταν κακή αλλά είχε κάποια λογικά κενά και κυρίως το ερώτημα πως δεν βρήκε κάποιο τρόπο η Τερέζα πάλμερ να διαφύγει από το σπίτι στο οποίο ήταν περιορισμένη, καθώς και το όχι τόσο ξεκάθαρο τέλος του απαγωγέα....
Περί τίνος πρόκειται τελικά; Λοιπόν, εξαρτάται αν πιστεύετε ότι έχει πραγματικά σημασία. Η ταινία λειτουργεί καλά ως ένα σκοτεινό και μυστηριώδες ευρωπαϊκό θρίλερ για τις δύο πρώτες πράξεις, αλλά καταρρέει σε μια σειρά από άλυτα αδιέξοδα στην τρίτη και τελευταία πράξη. Ο Ίθαν Χοκ είναι εξαιρετικός ως ο άθλιος, μπερδεμένος μυθιστοριογράφος Τομ Ρικς, και η Κρίστιν Τόμας τον στοιχειώνει...
Το Ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς (2001)
Αν και γυρισμένη στην Αγγλία, το θέμα και τα συναισθήματα των θεατών σε όλο τον κόσμο πρέπει να είναι καθολικά. Η πλοκή έμεινε αρκετά πιστή στο βιβλίο με μερικές εξαιρέσεις, αλλά ο τόνος παρέμεινε ο ίδιος. Όταν το είδα στο σινεμά, υπήρχαν πολλοί άντρες ανάμεσα στου θεατές που έμοιαζαν να τους έχουν σύρει εκεί, αλλά 5 λεπτά μετά γελούσαν τόσο δυνατά, το ίδιο με τις γυναίκες. Αυτή...