Ο Liam Neeson επιστρέφει στο "Ο Μεσάζοντας" και συνεχίζει την πρόσφατη παράδοση για ρόλους προσανατολισμένους στη δράση. Η ταινία έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα υπόθεση, αλλά αφού πέρασαν τα πρώτα 30 λεπτά της ταινίας στήνοντας τους χαρακτήρες και το σενάριο. ξεφεύγει γρήγορα από το θέμα και ακολουθεί έναν πολύ ασφαλή αλλά και αντικρουόμενο δρόμο προς το τέλος. Ένα γεγονός που μας απογοητεύει...
Ο σκηνοθέτης Budreau κάνει μια πολύ ασυνήθιστη προσέγγιση στο θρίλερ της ομηρίας κάνοντας μια ταινία που δεν είναι πραγματικά τόσο συναρπαστική. Δε μοιάζει με το Σκυλίσια Μέρα με τον Αλ Πατσίνο, αλλά περισσότερο σε μια μελέτη χαρακτήρα του οποίου το έγκλημα κατέληξε να αλλάξει όχι μόνο την κατανόηση της εγκληματικής ομηρίας, αλλά και της σύγχρονης λαϊκής γλώσσας. Ο καθένας ξέρει...
Lucky (2017)
Η ταινία ακολουθεί τη λεπτή γραμμή ανάμεσα στην εξερεύνηση του θανάτου και στον εορτασμό της ζωής και τελικά καταφέρνει να είναι και τα δύο. Ο Lucky είναι ένας χαρακτήρας που στην αρχή δεν ενδιαφερόταν καθόλου για τη θνησιμότητα του. Δεν το σκέφτηκε γιατί δεν χρειάστηκε. Αλλά όταν τα σημάδια της μεγάλης ηλικίας αρχίζουν να εμφανίζονται, ο Lucky δεν μπορεί παρά να δει τον θάνατο...