Το Everybody Knows προκαλεί ορισμένα σύγχρονα ηθικά διλήμματα που διαδραματίζονται σε μελοδραματικές σχέσεις που περιπλέκονται από τον αμφισβητούμενο δεσμό εμπιστοσύνης μεταξύ συζύγων και εραστών. Αυτή η ταινία είναι άλλη μια τέλεια προσθήκη στο βιογραφικό του Πέρση σκηνοθέτη Asghar Farhadi, καθώς προσεγγίζει τη διεθνή αναγνώριση γράφοντας και σκηνοθετώντας μια πολυπολιτισμική ταινία...
Ο φτωχός παλιός καλός Al Pacino έχει περάσει την εποχή που μεσουρανούσε και ο Karl Urban δεν πάει παρακάτω. Η υποκριτική ήταν οριακά αποδεκτή, η ιστορία ήταν πεζή, χωρίς αγωνία και όχι πολύ έξυπνη αν και προσπάθησε τόσο σκληρά να είναι ... ω, και το τέλος - εδώ τι να πούμε - αλλά ο σκηνοθέτης έχει προφανώς αυταπάτες μεγαλοπρέπειας αν νομίζει ότι θα υπάρξει ένα Το Παιχνίδι του Δολοφόνου...
Τσέρνομπιλ (2019)
Θυμάμαι καλά τη δεκαετία του 1980 και μπορώ να πω ότι οι συγγραφείς αυτής της ταινίας έκαναν μια τεράστια δουλειά για να δείξουν κάθε λεπτομέρεια του στο πως έμοιαζε ο κόσμος στην εποχή της Σοβιετικής ένωσης. Τα τηλέφωνα, τα ρούχα, τα μαλλιά, το ραγισμένο χρώμα στα περβάζια των παραθύρων, ακόμη και το τζάμι της πόρτας είναι παρόμοιο με αυτό που θυμάμαι. Αλλά το πιο σημαντικό πράγμα...