Σαν σενάριο εύστοχο. Σαν σκηνοθεσία εξίσου εύστοχη. Σαν πλοκή αρκετά αργή και πολύπλοκη δίχως να υπάρχει κρυφό νόημα κτλ. Θα προτιμούσα μια ηθοποιό με πιο τρομακτική όψη. Και άντρες ηθοποιούς που να ξεχωρίζω ποιος είναι ποιος. Μου βάλατε όλους τους ξανθούς με μούσια, δεν καταλάβαιναμε ποιος είναι ποιος. Κατά τα άλλα, ναι, είχε ωραία νοήματα, αλλά θα μπορούσαν να είχαν παρουσιαστεί...
Το δράμα είναι υποτιμημένο, η ένταση είναι λεπτή και οι χαρακτήρες είναι και οι δύο ξεχωριστοί και πιστευτοί. Ειδική μνεία για την Κρίστεν Στιούαρτ, που καταφέρνει να είναι δώδεκα πράγματα ταυτόχρονα - τραγική αλλά όχι αξιολύπητη, δυνατή, γοητευτική, αστεία, ασυνήθιστα σέξι και χωρίς κανένα από τα κλισέ συσχετισμένο με οποιαδήποτε από τις διαβόητες ψυχικές ασθένειες του Χόλιγουντ....
Ευτυχία (2019)
Λίγα λόγια για την άγνωστη Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου: Γεννήθηκε στο Αϊδίνι της Μικράς Ασία το 1893, ήρθε στην Ελλάδα μετά τη μικρασιατική καταστροφή και ασχολήθηκε με την ηθοποιία, τη ποίηση και τη στιχουργία. Η τελευταία την έκανε διάσημη, καθώς μεγάλοι καλλιτέχνες της εποχής όπως ο Βασίλης Τσιτσάνης, ο Στέλιος Καζαντζίδης, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης και η Γιώτα Λύδια χρησιμοποίησαν...