Δεν ξέρω αν είστε φαν της Γιόχανσον, αλλά εμένα δε με έπεισε ούτε μια στιγμή. Ακατάλληλη η επιλογή της, χρειαζόταν μια άλλη πρωταγωνίστρια με καλύτερη παρουσία, που να γεμίζει τον "χώρο". Πολύ μικρός ο ρόλος του Φρίμαν επίσης. Κατά τα άλλα ο Μπεσόν ξέφυγε τελειώς σεναριακά, ειδικά προς το τέλος σε μακρινά μονοπάτια της επιστήμης, αλλά και κατά την υπόλοιπη ταινία με πολύ αίμα. Μια...
Ευχάριστη ταινία που δείχνει αυτό που περιγράφει ο τίτλος. Ο Γούντι Αλλεν έβαλε τον νεαρό σωσία του ως πρωταγωνιστή να παίξει το ρόλο που έπαιζε ο ίδιος πριν δεκαετίες. Καλή γλυκόπικρη πλοκή χαλαρη χωρίς πιεση με την κλασσικη αφηγηση και το πιάνο. Η φωτογραφια εναρμονιζεται με τον ρομαντικό χαρακτήρα της ταινίας και δίνει ένα βελούδινο σκηνικό που προς στιγμην πάει να ράγισει αλλά...
Στα Όρια του Αύριο (2014)
Από που να αρχίσω...καταρχάς, το σενάριο είναι κλεμμένο. Όλα περιστρέφονται γύρω από το γεγονός οτι ο Κρουζ ξαναζεί συνεχώς την ίδια μέρα. Σας θυμίζει κάτι; Οπωσδήποτε θυμίζει κάτι στους παλιότερους: το εξαιρετικό "Η Μέρα της Μαρμότας", που βραβεύτηκε από τη Βρετανική Ακαδημία Κινηματογράφου για το πρωτότυπο σενάριο της. Για τον Τομ Κρουζ τι να λέμε τώρα...αν και είναι ατυχής επιλογή...