Ο φτωχός παλιός καλός Al Pacino έχει περάσει την εποχή που μεσουρανούσε και ο Karl Urban δεν πάει παρακάτω. Η υποκριτική ήταν οριακά αποδεκτή, η ιστορία ήταν πεζή, χωρίς αγωνία και όχι πολύ έξυπνη αν και προσπάθησε τόσο σκληρά να είναι ... ω, και το τέλος - εδώ τι να πούμε - αλλά ο σκηνοθέτης έχει προφανώς αυταπάτες μεγαλοπρέπειας αν νομίζει ότι θα υπάρξει ένα Το Παιχνίδι του Δολοφόνου...
Ειλικρινά δεν βλέπω κάποιο μυστήριο, δεδομένου ότι πολλά - πάρα πολλά - αποκαλύπτονται από την αρχή. Όλη η ένταση στεγνώνει. Δεν υπάρχει δράμα στο δράμα. Η μόνη έκπληξη είναι ότι κάθε αρσενικός ρόλος είναι κι ένας υποψήφιος δολοφόνος-απατεώνας. Ακόμη και η μια μοναδική μεγάλη έκπληξη αποκαλύπτεται πολύ πριν αποκαλυφθεί. Δεν υπάρχει καμία σκέψη για το σενάριο. Η πρώτη χαζή σκηνή...
Ο Μάγος Μέρλιν (1998)
Ο Μέρλιν ο Μάγος (Sam Neill) λέει το έπος του, από τη σύλληψή του μέσα από τη μαγεία της κακιάς Βασίλισσας Mab (η εξαιρετική Miranda Richardson). Η αγάπη του για την Nimue (Isabella Rossellini), η ανακάλυψη της δύναμής του, τα μαθήματα του Frik (Martin Short), ο αγώνας του ενάντια στη Mab, η σχέση του με τον Λόρδο Vortigen (Rutger Hauer) και τον βασιλιά Uther Pendragon (Mark Jax),...