Καλή. Καλή η Κέιτ Γουίνσλετ, καλός ο Μπρόλιν, συγκινητική η ιστορία και πολύ ρομαντική μπορώ να πω, ρεαλιστικό το τέλος επίσης. "Κλειστό" το σενάριο, διαδραματίζεται το μεγαλύτερο μέρος του μέσα σ ένα σπίτι, και βασίζεται στο ερωτικό παιχνίδι μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών. Η Γουίνσλετ προσπαθήσει να ισορροπήσει τους ρόλους μητέρα-γυναίκα, ο Μπρόλιν να ισορροπήσει το "καλό παιδί"-κατάδικος....
Αν και ποτέ δε μου άρεσαν τέτοια ψυχολογικά θρίλερ με πνεύματα κτλ, τη πρώτη φορά που το είδα στο σινεμά είχα μείνει άφωνος. Κάθε φορά που το βλέπω ξανά από τότε, μου κάνει εντύπωση κάθε φορά. Σκηνοθεσία, ήχος, σενάριο, όλα είναι τόσο προσεγμένα. Καμία σχέση με όλα τα υπόλοιπα εμπορικά θρίλερ-τρόμου
Οριακές Διαπραγματεύσεις (1998)
Ένα πολύ καλό σενάριο με πρωταγωνιστές δύο μεγάλα ονόματα στον ρόλο δύο διαπραγματευτών της αστυνομίας, εμπλουτισμένο με κοινότυπα στοιχεία αστυνομικών ταινιών του Χόλιγουντ όπως το καλό νικάει, διεφθαρμένοι αστυνομικοί, FBI, ομάδες SWAT και ένας αθάνατος ήρωας. Δε τίθεται θέμα ερμηνειών σε τέτοιου είδους ταινίες, αλλά ο σκοπός της επιτυγχάνεται. Ωραία πλοκή, πολλή δράση, και οι...