Το Everybody Knows προκαλεί ορισμένα σύγχρονα ηθικά διλήμματα που διαδραματίζονται σε μελοδραματικές σχέσεις που περιπλέκονται από τον αμφισβητούμενο δεσμό εμπιστοσύνης μεταξύ συζύγων και εραστών. Αυτή η ταινία είναι άλλη μια τέλεια προσθήκη στο βιογραφικό του Πέρση σκηνοθέτη Asghar Farhadi, καθώς προσεγγίζει τη διεθνή αναγνώριση γράφοντας και σκηνοθετώντας μια πολυπολιτισμική ταινία...
Από που να αρχίσω...καταρχάς, το σενάριο είναι κλεμμένο. Όλα περιστρέφονται γύρω από το γεγονός οτι ο Κρουζ ξαναζεί συνεχώς την ίδια μέρα. Σας θυμίζει κάτι; Οπωσδήποτε θυμίζει κάτι στους παλιότερους: το εξαιρετικό "Η Μέρα της Μαρμότας", που βραβεύτηκε από τη Βρετανική Ακαδημία Κινηματογράφου για το πρωτότυπο σενάριο της. Για τον Τομ Κρουζ τι να λέμε τώρα...αν και είναι ατυχής επιλογή...
Θηλυκή Εταιρεία (1999)
Sex και ίντριγκες παντού κάνουν το σενάριο ανύπαρκτο και τη θέαση εύκολη για τους εύκολους και αβάσταχτη για τους δύσκολους. Στο συνηθισμένο μοτίβο των ελληνικών ταινιών αυτού του τύπου, η ταινία δεν έχει τίποτα να προσφέρει πέρα από την αναγνωρισιμότητα (πλέον) των πρωταγωνιστών και ελάχιστες παροδικές στιγμές χιούμορ. Είναι δύσκολο να το δεις, ακόμα και τη πρώτη φορά