Ένα animation που μάλλον πρέπει να είσαι μεγάλος για να εκτιμήσεις. Αν και η ελληνική του έκδοση σε μεταφράσεις αλλά και έννοιες υστερεί κατά πολύ από την πρωτότυπη, το αποτέλεσμα παραμένει εκπληκτικό. Δικαίως κέρδισε το Όσκαρ στη κατηγορία Κινούμενα Σχέδια αυτή η οπτικο-μουσική αλλά χωρίς υπερβολές παραγωγή που μας αφηγείται την ιστορία ενός μικρού αγοριού που θέλει να γίνει μουσικός....
Μόλις τέλειωσε η ταινία, αποφάσισα να της δώσω μια φρικτή κριτική. Ήταν βλακώδης, σχεδόν απαράδεκτη. Οι ατάκες ήταν τόσο αδιάφορες, η ηθοποιία φρικτή ... Λατρεύω τον Όουεν Γουίλσον και τον Βινς Βον , αλλά αυτό ήταν απλώς οδυνηρό να το παρακολουθήσω. Η πλοκή ήταν γελοία προβλέψιμη. Δεν υπήρχε σχεδόν καμία «σύγκρουση» ή ανατροπή. Κακή παραγωγή ... πολλά μεγάλα ονόματα στην ταινία...
Μετά τον Γιανγκ (2021)
Είναι όλοι εκτός από το κοριτσάκι ρομπότ; Ο Colin Farrell και η Jodie Turner-Smith έχουν μηδενική χημεία ή στοιχεία ουσιαστικής σχέσης. Δεν φαίνονται σαν γονείς. Φαίνονται σαν ρομπότ φροντιστές, όπως στο Raised by Wolves. Τα στοιχεία Sci-Fi είναι... χαζά. Όπως η εντελώς άσκοπη σκηνή του Farrell που προσπαθεί να μαντέψει τη σωστή σειρά λέξεων εντολής σε μια τεχνητή νοημοσύνη σε έναν...