Διεφθαρμένοι αστυνομικοί παγιδεύουν έναν συνεργάτη τους ο οποίος αδίκως φυλακίζεται. Εκείνος δραπετεύει και προσπαθεί να αποδείξει την αθωότητά του. Κλασικό χολιγουντιανό σενάριο με τη πρωτοτυπία οτι η μισή ταινία είναι γυρισμένη στον 20ο όροφο ενός ξενοδοχείου, όπου ο ήρωας διαπραγματεύεται το μέλλον του. Έχει δράση, έχει αγωνία, αλλά δε ξεφεύγει πολύ από τον μέσο όρο των σύγχρονων...
Η αλήθεια είναι ότι έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στα γραφικά, τα οποία είναι πολύ αληθοφανή. Εκτός ίσως από τη σκηνή του Τζόνσον και της γυναίκας του μέσα στο φουσκωτό στο πλημμυρισμένο Σαν Φρανσίσκο, όπου φαίνεται η ένθεση των χαρακτήρων στη σκηνή. Εκτός από αυτό, δεν υπάρχει κινηματογραφικά τίποτα άλλο να προσέξουμε, καθώς σενάριο, πλοκή, ηθοποιία είναι παντελώς αδιάφορα
Ευτυχία (2019)
Λίγα λόγια για την άγνωστη Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου: Γεννήθηκε στο Αϊδίνι της Μικράς Ασία το 1893, ήρθε στην Ελλάδα μετά τη μικρασιατική καταστροφή και ασχολήθηκε με την ηθοποιία, τη ποίηση και τη στιχουργία. Η τελευταία την έκανε διάσημη, καθώς μεγάλοι καλλιτέχνες της εποχής όπως ο Βασίλης Τσιτσάνης, ο Στέλιος Καζαντζίδης, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης και η Γιώτα Λύδια χρησιμοποίησαν...