Ο συγγραφέας-σκηνοθέτης Σαντιάγκο Μίτερ συνεχίζει να επιδεικνύει έντονο ενδιαφέρον για την πολιτική, μετά το εντυπωσιακό πρώτο του δημιούργημα, The Student, για τις φοιτητικές εκλογές στο Μπουένος Άιρες και το Paulina, για την πολιτική αφύπνιση μιας γυναίκας στην ύπαιθρο. Αλλά ο ατυχής χρόνος δεν είναι το μόνο προβληματικό θέμα με την ταινία, η οποία δεν καταφέρνει ποτέ να διατυπώσει...
Η ταινία Ο Φαροφύλακας είναι εκπληκτικά καλή, λέει μια θλιβερή στριμμένη ιστορία με μεγάλη μαεστρία, η πλοκή είναι απλή, αλλά υλοποιείται με συναρπαστικές ερμηνείες από όλους στην ταινία, έχει αυτό το βαθύ απόκοσμο και σκοτεινό συναίσθημα που προσθέτει αυτόν τον συναρπαστικό παράγοντα καθώς παρακολουθούμε δραματικά γεγονότα να εκτυλίσσονται μπροστά μας. Αν και έχει κάποια δομικά...
Δεσποσύνη (2024)
Και πάλι μια ταινία new wave girl power, όπου οι αρσενικοί χαρακτήρες είναι άχρηστοι, (ο κακός βασιλιάς έχει μια μόνο σοβαρή ατάκα), αλλά ο κύριος χαρακτήρας -η πρωταγωνίστρια δηλαδή - είναι έξυπνος, δυνατός και επιδέξιος χωρίς καμία εξήγηση πως και η μόνη αμαρτία του κύριου κακού χαρακτήρα - πάλι στη πρωταγωνίστρια αναφέρομαι - είναι ότι θέλει να προστατεύσει την οικογένειά...