Το ψηφιακό στίγμα του Ridley Scott για το βιβλικό έπος έγινε πρωτοσέλιδα to 2014, όταν ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για ρατσισμό για την χρήση λευκών δυτικών ηθοποιών στους κύριους ρόλους μιας ιστορίας από τη Μέση Ανατολή / Βόρεια Αφρική. Ο Scott απάντησε δηλώνοντας ότι αυτό ήταν θέμα οικονομικής αναγκαιότητας, επιμένοντας ότι δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ταινία αν είχαν πρωταγωνιστήσει...
Για πολλούς ο πόλεμος δεν τελειώνει ποτέ. Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός από αυτούς, του Colin firth στο ρόλο ενός αμερικανού στρατιώτη που έγινε αιχμάλωτος των γιαπωνέζων βασανίστηκε και κουβαλούσε αυτή τη φρίκη στην υπόλοιπη ζωή του, μέχρι που συμφιλιώθηκε με το παρελθόν και τον εχθρό του. Δίπλα του η Νικόλ Κίντμαν ως αφοσιωμένη και συμπονετική σύζυγος. Η ταινία μας πηγαίνε...
Το Κάλεσμα (2013)
Αν και ποτέ δε μου άρεσαν τέτοια ψυχολογικά θρίλερ με πνεύματα κτλ, τη πρώτη φορά που το είδα στο σινεμά είχα μείνει άφωνος. Κάθε φορά που το βλέπω ξανά από τότε, μου κάνει εντύπωση κάθε φορά. Σκηνοθεσία, ήχος, σενάριο, όλα είναι τόσο προσεγμένα. Καμία σχέση με όλα τα υπόλοιπα εμπορικά θρίλερ-τρόμου