Θα μπορούσε να ήταν ένα ανθρώπινο δράμα μεγάλης έντασης, αντί να είναι μια ταινία φτιαγμένη με προθέσεις που δεν αποκαλύπτονται ποτέ. Παραπλανητική για τον πραγματικό κόσμο, όσον αφορά την παραγωγή ταινιών, είναι απολύτως αποδεκτό να κάνει οτιδήποτε για να παρασύρει τους θεατές. Πιθανώς οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πίστευαν ότι μια λεπτομερής κοπή ενός αυτιού μπορεί να το πετύχει...
Ειλικρινά, μέχρι το 35ο λεπτό σχεδόν ήθελα να σταματήσω να το παρακολουθώ... Αφού άντεξα το crange κομμάτι, ωστόσο, βρήκα στοιχεία που ικανοποίησαν τον διψασμένο για αγάπη/δράμα έφηβο μέσα μου. Η ταινία είναι καλοδουλεμένη με όμορφη σκηνοθεσία και κινηματογράφηση, όμορφους ηθοποιούς που σε πείθουν για την ιστορία τους με τη χημεία τους και την εξαιρετική μουσική επιλογή που υποστηρίζει...
Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες (2014)
Το ψηφιακό στίγμα του Ridley Scott για το βιβλικό έπος έγινε πρωτοσέλιδα to 2014, όταν ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για ρατσισμό για την χρήση λευκών δυτικών ηθοποιών στους κύριους ρόλους μιας ιστορίας από τη Μέση Ανατολή / Βόρεια Αφρική. Ο Scott απάντησε δηλώνοντας ότι αυτό ήταν θέμα οικονομικής αναγκαιότητας, επιμένοντας ότι δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ταινία αν είχαν πρωταγωνιστήσει...