Το ψηφιακό στίγμα του Ridley Scott για το βιβλικό έπος έγινε πρωτοσέλιδα to 2014, όταν ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για ρατσισμό για την χρήση λευκών δυτικών ηθοποιών στους κύριους ρόλους μιας ιστορίας από τη Μέση Ανατολή / Βόρεια Αφρική. Ο Scott απάντησε δηλώνοντας ότι αυτό ήταν θέμα οικονομικής αναγκαιότητας, επιμένοντας ότι δεν θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ταινία αν είχαν πρωταγωνιστήσει...
Πως και πως περίμενα να δω αυτή την ταινία. Με ένα πολύ εντυπωσιακό τρέιλερ, όπου ολόκληρες πόλεις κινούνταν πάνω στο χώμα, το concept της ταινίας φάνταζε τόσο ενδιαφέρον. Οι προσδοκίες μου εκπληρώθηκαν μόνο για τα 10-15 πρώτα λεπτά. Μετά τα πράγματα μπερδεύτηκαν. Δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στις ανούσιες προσωπικές ιστορίες των ηρώων, ενεπλάκησαν χωρίς λόγο κι άλλοι ήρωες και οι εικόνες...
Αυτό θα Πει Πόλεμος (2012)
Ο σκηνοθέτης McG πρέπει να έχει παρακολουθήσει πάρα πολλά κινούμενα σχέδια όταν ήταν παιδί - πώς αλλιώς εξηγείται η εμμονή του για αυτά; Αφού από τις πιο ώριμες προσπάθειες με το εμπνευσμένο αθλητικό δράμα «Μαζί για τη Νίκη» και το θρίλερ επιστημονικής φαντασίας «Εξολοθρευτής: Η Σωτηρία», ο σκηνοθέτης επιστρέφει σε κινούμενα σχέδια ζωντανής δράσης με το δίδυμο των «Οι Άγγελοι του...